wtorek, 29 listopada 2016

Przełomowy miesiąc w naszej pracy-listopad!

Jak już sam tytuł mówi, listopad jest dla nas przełomowym miesiącem ponieważ odniosłyśmy bardzo dużo w pracy nad agresją!
Miesiąc nie zapowiadał się dobrze... Na samym początku byłam zmuszona przenosić Negrę obok.... yorka, zwykłego, małego yorka. Byłam załamana.... "Cofamy się" myślałam.... Na szczęście po pewnym czasie wszystko się unormowało! Odetchnęłam z ulgą.
Niedługo po tym Asia zaproponowała "zabójstwo" suk-puszczenie ich bez kagańców-ok, ale z zabawkami. Ja, jak to ja sceptycznie podchodzę do takich pomysłów, ale co mi szkodzi? Spróbowałam!
Nie zawiodłam się. Negra spisała się na medal. Suka ma problem z zabawą przy innych psach o ile inne psy mogą być przeze mnie karmione przy Negrze, głaskane, pojone tak z zabawkami jest problem. Za zwyczaj kończy się warczeniem i odganianiem.
Ku mojemu zdziwieniu suki zaczęły razem biegać. Kolejna czynność z którą Negra ma problemy, ale jak widać potrafi 


Biegają? Razem? A gdzie klatki??!?
Da się? DA! 








 Cała trójka! Nawet mały podjudzacz(czyt. Mucha) 
Później kolejne spacerki z Nuką bez kagańca i z zabawkami
Zakończone sukcesem


I w końcu próba biegania dwóch suk przypiętych do roweru. Czego chcieć więcej? Dwa psy, rower, wiatr we włosach, błoto na twarzy i dziury <3 






Tak to właśnie jest gdy założysz za mały rozmiar przymierzając bluzkę w sklepie!





Powstał filmik z biegania do którego obejrzenia zapraszam
Podczas spaceru po mieście powstał jeszcze jeden króciutki filmik 

Osoby obserwujące stronę pewnie wiedzą, że Negra miała problemy. 4 dni były decydujące, na szczęście po 3 dniach antybiotyków opuchlizna zeszła, rana ładnie się zagoiła, suka już nie odczuwała bólu gdy dotykało się ją w okolicach rany. Teraz wszystko ładnie się zagoiło, strup odpadł i goły placek zaczął zarastać. 



Warto też podkreślić, że podczas wizyty u weterynarza Negra siedziała z innymi psami i ludźmi w poczekalni! 
Kilka razy pokazała zęby ciekawskiemu szczeniakowi, ale to szczegół :p
No i standardowo widząc lekarza zaczęła uciekać, a później wyrywała się warczeć z miną "Pozwoliłam Ci macać?" 



To by było na tyle, gratulacje dla tych którzy wytrwali do końca!
 

6 komentarzy:

  1. Oo, super, gratulacje! <3 Nela też ma problemy z zabawą przy innych psach, tzn aportuje wtedy, ale gdy się bawi i inny pies chce do niej podejść to kończy się to obwarczeniem a czasami i czymś więcej. :/ Tak samo z np. piciem z jednej miski, na razie to jest niemożliwe niestety.
    Dobrze, że z Negrą już jest wszystko dobrze :)
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbujcie, pracujcie i nawet nie myślcie o poddawaniu się!
      Życzymy powodzenia

      Usuń
  2. Brawo! Gratuluję takich sukcesów! :) U nas szczególnie w zime ciężko się przełamać :/
    Pozdrawiamy! :)
    Czekoladowy Team

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      No w zime ciezko, ale dla nas to dobra pora do przelamania strachu przed ciemnoscia

      Usuń
  3. Gratuluje! <3 Dla nas grudzień ma być przełomowy:D
    Powodzenia w dalszej pracy!
    Pozdrawiamy, W&K

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako ciocia czuję pewne przejęcie!

    OdpowiedzUsuń