piątek, 16 grudnia 2016

PODSUMOWANIE Social project!

Czas najwyższy wziąć się za posumowanie Socjal project. Przez cały ten czas zaszło u nas wiele zmian.

Negra powoli zaczyna rozmawiać z psami, mamy nowego psa przy którym biega bez kagańca, a to jest wyczyn. Mimo ostatniego pogryzienia szybko wyprowadziłam Negre na prostą (z każdym atakiem na suke wracanie do "normalności" idzie nam coraz lepiej) Spacery na miasto są dalej trudne, ale mam nadzieję, że za niedługo obie będziemy czerpać z tego przyjemność 

 
 Dla nas Socjal Project jest dodatkowym motywatorem ponieważ taki SP mamy na co dzień od 4 lat. Postanowiłam wziąć w nim udział ponieważ końcówka roku 2016 jest dla nas przełomowym momentem. 
Negra zaczyna coraz lepiej odnajdować się w większych psich skupiskach, mamy kolejny powód do dumy ponieważ Negra już przy drugim psie chodzi bez kagańca z zabawkami! 
Zaczęłyśmy też chodzić na spacery z PIĘCIOMA psami mojej koleżanki, tyle psów w tym dwa duże, myślałam "niemożliwe", a jednak!
Na początku Negra była nachalna w stosunku do Api i Figi, na szczęście na wczorajszym spacerze pokazała klasę i nie zaczepiała mniejszych koleżanek, mało tego! Podczas gdy psy się bawiły ona siedziała cicho i chodziła obok nich (oczywiście musiała dostać opierdziel od Beatki za głośne zachowanie) 
Staramy się chodzić na miasto jednak czasami po prostu nie daje rady, szkoła+remont=brak czasu

Co więcej mogę napisać? Dziękuję Milenie za stworzenie wydarzenia które dało nam kopa do działania!

6 komentarzy:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje! :)
    Bardzo żałuję, że nie mogłam również wziąć udziału w projekcie, jednak choroba skutecznie uniemożliwiła mi wyjście z domu do końca roku. Jestem jednak dobrej myśli. Postanowiłam, że sama stworzę swój mini projekt i jak na razie udało mi się skutecznie wprowadzić kilka zmian, oraz nauczyć czegoś nowego Sonię.

    Cóż mogę więcej rzec.. Czekam na kolejne dobre wiadomości! Jeśli chodzi o psy mamy podobny problem. Sonia często jest zbyt nachalna, bądź nieprawidłowo odczytuje sygnały innych psów. Może i nam niedługo uda się wyjść na prostą. W końcu nowy rok to nowe możliwości :)

    Pozdrawiam, Kreatywnie z psem

    OdpowiedzUsuń
  2. DziękujeMY bardzo! Myślę, że coś takiego powstanie jeszcze nie raz! Wtedy może uda Wam się załapać. Powodzenia w pracy, bardzo dobrze napisałaś " nowy rok to nowe możliwości"
    PozdrawiaMY

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Mam nadzieje, że na rok 2017 pojawi się jakieś podobne wyzwanie, bo to jest mega motywacja:D
    Pozdrawiamy, W&K

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy! Dużo osiągnęłyście :D

    OdpowiedzUsuń